Translate

czwartek, 18 sierpnia 2011

Mój pierwszy filcowy tworek. ;]

Miała być kuleczka, ale się rozpędziłam.



Teraz robię projekt specjalny, który pozostanie tajemnicą jeszcze przez jakiś czas. ;)
Jak odzyskam dostęp do mojego laptopa obrobię fotki. Na razie wrzucam te nieobrobione potwory.
Za radą koleżanki z piaskownicy, postanowiłam też stworzyć swoją happy playlistę.
Przewertowałam w pamięci całe moje życie i doszłam do wniosku, że najlepiej chyba działają na mnie piosenki z czasów mojego dorastania. Czasy pierwszych miłości i beztroskich lat szkolnych.
Zaopatrzyłam się więc w takie perełki jak Modern Talking, A-ha, Falco, Tears For Fears, Sandra, Alphaville, OMD, Limahl i mnóstwo innych.
Na razie pierwszą reakcją są jednak łzy. Nie wiem czy to dobrze, czy źle, ale nie mogę przestać beczeć, kiedy tego wszystkiego słucham.
Tak, to były szczęśliwe czasy. Nawet jeśli umierało się czasem z miłości. :)

1 komentarz:

  1. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    Well over 160,000 men and women are hacking their diet with a easy and SECRET "liquids hack" to burn 2 lbs each night while they sleep.

    It's easy and works all the time.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Go get a glass and fill it up half the way

    2) Then use this amazing HACK

    and you'll be 2 lbs lighter the very next day!

    OdpowiedzUsuń